If we do the unthinkable, would it make us look crazy?

Städar!?! Ja, det gör jag, haha. Hittade en grej som jag fyller i litegrann. Haha, det är ju så man skäms! Fick reda på att det blir färre idag, vilket gör att jag inte behöver stressa. Kanske t.o.m. kan fixa en grej idag! :)

Ensam, det är vad jag är, på ett positivt sätt. Får se varthän det tar mig! Idag är redan uppbokad, ikväll sen blir det robinson och mys med älskling hoppas jag, imorgon vet jag inte vad som händer, det blir väl en lugn kväll hemma.. Lördag vet jag inte heller, Söndag blir det kalas för Mojje, fan han måste ju få paket! Fast, åh puh! Det har Jonas fixat!

Nej, jag måste faktist återgå till städningen nu.. Heh.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0