I think I deserve it

Igårkväll var mys.. Kom hem, bytte om. Lagade smördegsinbakad kassler med vitlök och färskpasta. Det var egentligen älskling som stod för menyn, jag bara hjälpte till att genomför det ;). Och att äta förstås.. Det blev mycket gott, inget jag fått för mig att äta i vanliga fall. Sen när vi var proppmätta.. Så satte vi ihop våra soffor till en enda stor och så bara låg vi så och mös när vi kollade på Robinson, så härligt. Haha, riktigt fria. Efter Robinson kollade vi Firewall, jag är 100% på att vi sett den på bio, men Jonas kunde inte minnas, förrens de sista 30 sekunderna, då fick han vaga minnen, haha. Tur att man blev tjej......

Annars då? Hade väl snart tänkt hoppa in i duschen, kan inte vara såhär, det är Fredag! Även om man inte ska hitta på något kan man ju vara lite fräsh. Sen ska jag försöka bjuda över mormor, så ska vi äta, när älskling också kommit hem. Fast, jag borde hjälpa mormor med hennes dator hos henne först. Kanske ska promenixa dit nu.. Har en annan grej att ta tag i sen också. Sen, hehe.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0