House'llejah

En del av min helgångest har börjat släppa. Men, det riktiga svaret kommer imorgon. Malin tycker att jag skriver så gåtfullt här, haha, men det är det enda sättet. Mitt nyårslöfte får väl bli "öppnare kort". Men gåtfullt funkar bra för mig, jag får oftast ventilera tillräckligt, och ingen förstår, perfekt. Fast, ibland hade det varit skönt om någon förstått. Men det har hänt en del grejer detta året som ingen behöver varken förstå eller veta. Men visst, inom vissa samtalsämnen hade det varit skönt. Jaja.

Imorgon iallafall, det är där den värsta ångesten ligger. Samtidigt vet jag och hoppas att det inte är mycket JAG kan påverka, men jag kan kanske hjälpa saker och ting i rätt riktning. Hoppas det, och hoppas innerligt att det går bra, önska mig lycka till, because I'll totaly need it!

Nu är älskling färdig duschad och det är dax att bege oss hem till mig, vi har ätit fondue här hos Ljung, så det blir gott os ikväll, haha. Nej, dax att ladda. Malin komemr hit om en stund också, så kör vi alla tillsammans. Nice. Det kanske blir utgång för oss också, vi får se, ikväll är jag chaffis iallafall.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0