Honeymoon?

Mitt rum har varit stökigt i flera dagar, och i ännu fler dagar har jag sagt åt mig själv att städa undan, det hade även behövts damtorkas och damsugas. Men hur kul är det? Jag antar att det ska vara tråkigt, så att man inte låter allting vara framme när man bytat om, haha.. Ett eget straff.

Eftersom jag i vissa situationer kan ha svårt att bokstavligt talat knipa käft så kunde jag inte låta bli att berätta för älskling att det var Maldiverna som jag kollat in igår.. 2-3 dagar för minst 12'/skalle. Då tog det dessutom ca 1½ dag att bara resa dit!! Så ja, det blir kanske en bröllopsresa .. PS. DET KOMMER DEF. DRÖJA TILLS DET BLIR EN SÅDAN RESA! DS.

 
Igår träffade jag Sara litegrann och sen också Malin litegrann. Mys! Idag ska jag träffa Carro så ska vi äta glass på lilla glassfabriken, muuuumma! Ja, alltså, de senaste dagarna så har jag varit fruktansvärt godissugen. Chrille, Jonas pappa, nämnde att det nästan verkade som om jag var gravid, haha ... Ja, för tillfället har jag många cravings. Scones från Malins cafe, scones från EH, daim glass (utan strut), lösviktsgodis, MJUKGLASS (gärna med chokladströssel)!, ugnspannkaka hade också varit gott, daim godis, havreflarnskakor, blåbärssoppa. Sitter jag har mycket längre kommer jag att kunna rulla fram.

Mamma och pappa ska till Ikea och äta frulle, jag skippart', måste städa mitt rum, och ärligt, havreflarn har vi där nere, katterna ska bara bege sig så kan jag (råttan) dansa på bordet!


Igår satte vi upp älsklings klocka på väggen, så fint! Nu beger dem sig, hehe, havreflarn och städning, here I come..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0