Daily fresh

Fredagens planer är satta. Spikade. Bokade, helt enkelt. Jag, Carro och Älskling ska på bio.
Det blir Fredags-mys!

Inatt, kom jag på nu precis, drömde jag att jag hade ett jätte bråk. Haha, helt sjukt. Drömde även att en liten flicka höll på att drunkna. Det är nog det sämsta med internet, för jag har aldrig lyckats hitta någon bra sida med drömtydning. Det kollade jag mycket de första året (andra?) på gymnasiet. Gav en vägledning även om man behövde hjälp att tolka.

Idag behöver jag nog ingen mer guidning i något som jag funderat på. Fick det väldigt klart just idag.


Antar att man varje dag utvecklas som människa pga. händelserna som sker. Ibland bra, ibland dåliga. Också mynnar det ut på något sätt i ens personlighet. Undra var min hemlighets-grej kommit ifrån. För det är väl inte ofta jag pratar känslor eller riktiga saker med någon om eller djupare grejer? Nej, såntdär har jag en tendens att hålla kvar runtom. Det folk inte vet om en kan de heller inte använda emot en. Så då är det likabra att vara tyst. Fast jag har väl inga större hemligheter heller.. ;).

Nu ska jag kissa, borsta tänderna och byta om. Ikväll blir det nog någon form av psykisk uppdatering.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0