Inget vettigt.

Jag har snor-pappers-högar överallt på mitt rum och jag har just tackat ja till jobb på Lördag, jag är ju störd! Men behöver man pengar så gör man! Haha, jag har iallafall tid till att vara sjuk.......

Imorgon ska jag träffa Julia, ja, det är ju inte varje dag! Så det blir säkert trevligt. Innan dess så måste jag boka tid till UM. Fan alltså. Jag måste ha p-piller (inte akut, än har två månader kvar tror jag) och skaffa en tid till gyn. undersökning. Ja, det låter verkligen skoj, NOT. Egentligen så trissar jag nog bara upp mig själv. Men tänk om det skulle vara något. Och det behövs opereras ut. Haha. Nu har jag googlat på skitet för länge. I give up!

Jao, snart kanske jag har ett till extra jobb. Men det får vi se, jag återkommer om det skulle bli så. 

Mamma och jag var på Entré innan idag, alltid trevligt att komma ut lite. Hittade inget speciellt. Alltså köpte jag inget heller. 

Nej, jag har väl inte mycket mer vettigt att skriva. Kan klottra ner att älskling och jag igår var och handlade nya kuddar till mig. Tja, det är väl det som händer liksom...



Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0