"I hate that bitch"

Jag fick en avi när mamma kom hem. Såklart blir man spänd på vad det kan vara. Handlade en påse grillchips när jag ändå var på Konsum, och så handlade jag Eeze (?) till mamma och menthol nässpray till mig :). Bra shoppingrunda .. Iallafall, avin var en kod för mig att komma in och se på mitt nyöppnade konto. Fick även en del hemskickat i brevlådan. Så nu kan jag tom. se pengarna, fast jag pallar inte logga in nu, hah.

Bäddade sängen innan, men nu ligger där en hel HÖG med rena kläder som ska in i garderoben, funderar om jag första ska smörja in mig med BUS. Använde det i början av veckan också, och det gjorde kroppen lite piggare! Det behövs.. Har funderat på om jag ska väga mig snart igen. Det jag såg innan kan inte stämma. Det är sjukt så lätt jag har för att gå upp. (Bra att jag i förra stycket börjar med att skriva att jag handlat hem chips!?). Verkligen dax nu att fixa rummet så jag kan göra ansökningar sen, I need a job!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0