Blogg-rape? No-shejt!

Ja, igår hade jag inte mycket tid till någonting. Vaknade kvart i åtta, då bestämde jag mig för att direkt gå ner och bara baka dom underbart goda lussebullarna. Innan kl 12 var vi på gokarten och meckade. Lovely. Fick även löst en del grejer och nu vill jag bara se resultat!

Direkt därifrån, hem till älskling för att tvätta händerna och kissa, sedan bort och tvätta bilen där vi mötte upp Gisa, bort till Lutz, Gisa handlade gardiner och sen körde vi hem till mig, jag duschade och älskling åt pizza undertiden, sen hem till honom, han fick med fixa sig och undertiden sminkade jag mig, han slänga i mig tre små pannkakor med jordgubbssylt och sen belv vi körde till Minnes där Malin och Helen väntade. Mot Trellehulla och väl där, bara det att få sätta sig ner, inte känna mer stress, åh, underbart! Två glas vin sen snurrade det, plus en fördrink som vart mycket god, ordentligt kolsyrat hallonvin och smakprover från Malin cider. Haha. När jag vaknade imorse och sedan blundade igen kändes det som om jag fortarande var onykter. Iallafall, resan slutade inte efter allt alkoholintag (rättare sagt, TACK för mängden alkohol för;...) kl. 22.00 hade vi en taxi som stod och väntade på oss, glada gänget! Och en stund senare äntrade vi TÖRRINGE. HAHA. Törringe? Tror jag gav ett löfte efter vår bal där i nian att jag aldrig mer skulle gå dit. MEN -jag hade väldigt skoj igår. Man kan ju bara skratta åt det! Man måste bara skratta åt det!

Jonas tog mig på kasedans som han själv kallade det och vi bumpade in i alltför många andra sällskap. Men vi hade skoj. Vid tolv (haha jaaa) blev det nattamaud, ingen korvajäkel här inte, vi åt räkmacka, muuums! Klockan ett, eller i närheten iallafall bestämde vi oss att vi var nöjda så vi sa hejdå och tack till sällskapet och efter en liten stund kom Chrille och hämtade oss. :)


Idag mår jag bra, förutom lite ont i magen, men det har ingenting med gårdagen att göra också är jag trött, som en sengångare! Älskling är uppbokad hela dagen och han har tagit bilen, så jag ska bara slänga mig i min säng och mysa! Krama täcket och såntdär! Bara det att i min kläd-förtvivlan igår så känns det som att halva garderoben ligger i sängen redan och bara väntar... Fast, jag kan ju göra en fuling och slänga allt i datorstolen, hehe.. En sista sak, jag är så jävla sugen på couscous!!!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0