Hörru!

Åh, idag för första gången njuter jag nog riktigt av min "livsstil". Igår hade jag 12½ timmar, nej du läste inte fel, av aktivitet. PUH! Hahaha, fy vad det låter hemskt. Men det är det inte, inte så mycket. Jag har iallafall träningsvärk så det gör inget att det var så längesedan jag tränade. Så igår tränade jag; höger arm, lite vänster arm, ryggen och benen samt rumpa. Hallå, en total-workout ffs! Hahah ..

Idag är det lite lugnare om man räknar timmar. Men ändå. Har ätit bullfrukost, skickat Fifi till skolan och ja, gjortallmänt vettiga saker. Sitter och räknar på hur och när jag ska handla läsk. När jag ska ta mig in till stan för att försöka få beställt en jacka, om jag ska handla en av älsklings paket samtidigt som jag är lite osäker på. han kommer tycka om det, men frågan är hur länge det är kul? Ska inte avslöja för mycket nu iallafall..


ÅH SÅ MYCKET SOM HÄNT PRECIS. Nu måste jag snabba mig litt så jag kan komma iväg sen! :D


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0