I'll be smiling for you

Åh runt 12 idag kommer det att hända massor känns det som.. Eller ja, det kommer nog att hända. Det är två timmar tills dess men det känns som 20 min. Turbulensen växer här också, en jävla förfrågan. Har precis börjat beta av dagens måsten iallafall, ska väl skicka ut sms nu, sen ringa, åh har några samtal som MÅSTE göras idag. Hm, ändå små fix. Äsch det blir en bra dag förhoppningsvis.

Snart dax för ombyte, sen ska jag bege mig. Undrar om jag ska ta med mig regnkläder idag... Vet inte om det finns några planer för ikväll. Jag vill bara vara hemma lite för det känns som om jag inte varit hemma och haft någon kontakt med min familj på minst två dygn..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0