Tråkigt men livsnödvändigt

Ledsen att jag inte hinner med mina vänner, orolig för strul, orkeslös för att det inte finns tid nog att äta. Igår när jag kom hem vid sex däckade jag rakt ner i sängen, inga krafter kvar. Men det är väl heller inte konstigt när allt man fått i sig bestått av en thekaka och en liten barn youghurt. Min kropp är så orkeslös att jag fick feber igår, ont i halsen och nästan paralyserad. Yrsel är något som tittar fram emellanåt och 4 kilo mindre har min kropp blivit. Men saken är att när man är såhär vrålhunrig som jag är och har varit det så länge så går det inte att äta! Idag har jag iallafall ätit vattenmelon och ska äta ett ägg, vatten, sötma och protein. En bra kombo tycker jag allt. Idag måste jag se till att få något i mig mitt på dagen också... Måste ju fungera normalt, såhär kan det inte fortsätta sommaren ut.

Idag är dagen längre och jobbigare än vad den var igår och min hals gör fortfarande lika ont, fast det finns inte riktigt tid att tänka på det. Imorgon vill jag bara vila..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0