Tillgodose behov..

Hade jag tänkt göra idag. Hade tänkt ringa tandläkaren, frisören och se om de har någora "akut" tider till mig. Min tand värker igen....... Och mitt hår skriker så torrt och sprött det är i topparna (nästan). Och då när jag förhoppningsvis fått klippt mig idag vill jag inom butik "inne", inte för att jag behöver det .... Jag har inte berättat om min ideé som jag kom på förra veckan va? Hur jag och älskling ska ha en måla fondvägg? Kommer bli riktigt fint och jag har det hela tiden i tankarna. Det kommer gå i ljusa färger och verkligen vara marint inspirerat.. Har nästan gjort likadant fast det var till ett projekt i skolan. Hm, nu knakar era hjärnor..

Well. Mitt rum är sådär lagom stökigt. Så det hade jag väl också tänkt ta itu med, eller jag har inte tänkt det, det måste bli så.. En liten hög kläder på nybäddade sängen och det ser ut som en bomb sprängts på mitt skrivbord. Söndrigt örhänge som ska limmas, tävlingar som ska motiveras och skickas in.. Ja, det säger väl sig själv att jag borde ta tag i det innan det svämmar över mer.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0