Tack!

Igår var en speciell födelsedag, har aldrig varit med om en dag som känts så vanlig, men det var väldigt skönt ändå dock! Men jag tackar för alla gratulationer! :D. Nu ska jag ta min dag från början..

Blev väckt med sång och paket, fick ett ekologiskt bäddsett, mc regnkläder, pengar och ett par ridhandskar (har jag inte skrivit detta igår?), startade telefon(erna), sms'en började trilla in, hade något samtal, gjorde mig iordning och vid halv tolv körde pappa och jag för att hämta upp mormor, mamma och Fifi. Så körde vi och åt sushi på Nanami. Beställde 11 bitar, orkade bara 10. Och det ångrar jag nu, dagen efter :p. Det är så SINNES gott! Vi avslutade lunchen med glass på lilla glassfabriken och det enda jag orkade att få ner var en liten mjukglass, men jises vad den var stor! Självklart var där chokladströssel på B). Körde hem, bytade om och gjorde mig redo, stack iväg för att ha 4 st och sedan var det lugnt (kan inte skriva vad). Fram tills 17.00, då kom älskling och hjälpte till otroligt mycket, haha.. Strax efter nio var vi hemma hos älskling och då fick jag biobiljetter, blommor och påslakan av Mia, Mojje och Chrille, samt så firade vi med daim tårta, mm..

Fick även öppna älsklings paket.. Mitt mineral smink från Tikei.se och biljetter som han råkat försäga sig om dagen innan, men då visste jag ju inte vad det var för biljetter. BILJETTER TILL GAGA I NOVEMBER! Haha, det kommer bli galet! Kan tänka mig vilken jäkla show det kommer bli, grymt! Jonas sa vi hade sjuka platser, och när han beskrev lät det VÄLDIGT bra :D. Tack så mycket älskling!

Ikea frulle nu, fortsätter sen... ;)



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0