Soon I'll be back on track!

Åh, idag är forhoppningsvis en riktig latmask dag! Men jag kollade nyss telefonen.. Fyra intalade meddelanden och typ 7 missade samtal.. Hade 46 mail när jag kollade imorse. Man ska inte underskatta "vardagen"!!

Sitter mest här och slöar för att datorn ska bli laddad. Kankse skulle sett till att göra lite vettiga saker istället så jag kunde kommit iväg sen. Ska ringa hem och höra om det finns några planer för dagen (när träffade jag senast mina föräldrar i mer än 5 min?) annars ska jag bort till Malin och hälsa på hene lite! Hm, 65% är laddat av batteriet, så efter jag ringt alla samtal osv. är det nog nästan färdigladdat och redo att tas ut på en liten tur.

Kan berätta om min vinning igår över magen. Frukost, lunch mcdonalds och middag kl. 21.00, till frukost idag blev det en kaka...

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0