Same girl

Idag har jag massor av planer, frågan är hur alla ska kunna hinnas med, ska bege mig hemmifrån här alldelles strax. Då är första anhalten Entré där jag ska testa två plagg, en klänning och ett linne. Yes, båda två är tankar till helgen. Så det hoppas jag på!

Sen ska jag bort till Gummsi där hon ska fixa lite med mitt hår och när jag är klar där så ska jag iväg och handla mat tills Fredag är det tänkt. Lite beroende på tiden också såklart! Därefter har vi ett möte inne i stan och sen är det Kalvinknatet för Fifi i Pildammarna!

Sms'ade precis Gummsi för att stämma av så det verkligen blir idag, det blir det inte! Så nu har jag det rätt så lugnt tidsmässigt, det gillas. Ska klaffa in så jag är på Entré vid tolv och är därifrån innan ett, sen ska jag sticka och handla mat :). Kanske mamma vill följa med på hela rundan då. Åh, vad skönt, några timmar som inte blir så tuffa att klara av.

Well, då ska jag väl ner och äta frukost nu då. Igår var verkligen en dålig mat dag, jag åt två thékakor på hela dagen. En på morgonen och en kvart över tio när jag var hemma(!) Igår var alltså en 13 timmars dag. Allt som allt, dubbelt i två timmar också, så egentligen en 15 timmars dag. Så sinnes..

Nej frukost var det! Magen kurrar så det är mer än dax.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0