Osociala jag

Jag mår illa, men jag vet inte om det är för jag har ont i halsen, ätit mer idag än på tre/fyra dagar sammanlagt eller för jag är så trött. Har massor av småsaker också som snurrar i skallen. När denna dagen är slut på allt det jobbiga så ska jag direkt hem till älskling, eventuellt köra och tanka däremellan, sen ska jag bara av med kläderna och lägga mig..

Dessutom är mina svarta jeans totalblöta sen tvätten, så jag får leta upp några andra. Ska roffa ihop lite bekväma kläder till imorgon, då ska jag sova ut ännu längre och sen ska jag klä mig bekvämt och chilla, sen vid tolv ungefär kommer förhoppningsvis Malin hit och efter kl 16 så ska vi gå i skogen! Nu ska jag byta om från sov kläder till jeans och långärmat, sedan står tandborstning på schemat!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0