Om Fifi äter mina thekakor får jag väl äta hennes safari yoghurtar?

Idag är hitentills en slapp dag. Ska snart ta riktigt tag och ner och äta frukost, sen tänkte jag eventuellt om molnen har lust att flytta på sig att jag kanske ska försöka få någon form at solsken på kroppen den blekfis jag är. Men det är ju faktist så att jag inte har tid att sola, varken vardagar eller helger.

Igår letade jag resor till mig och älskling, hittade några trevliga hotell och när jag berättade för älskling att det kanske är dax att kolla seriöst nu, så tyckte han att vi skulle åka och betala/boka redan idag. Haha, kanske inte sååå jag menade. Han har sin ursäkt, he's a boy. Men det känns iallafall himla trevligt!

Sen körde vi mc igår, massa mc! Eller ja, lite lagom då. Jag hjälpte även till att vara medlare och det lyckades.

Jag försöker ta lite i taget av mitt rums städning, det ser förjävligt ut här inne. Men det tar sig väl.. NOT. Nej nu ska jag strax ner för att rosta lite mackor. Sen är det förhoppningsvis dax för bikinin att åka på.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0