Monday morning?

Åh suck och stön. Fast inte på det sättet som jag blev bemött i Torsdags. Fast idag kommer jag att bli bemött av samma, fast på riktigt denna gången, det känns verkligen INTE bra. Men det kan minsann inte allt göra..

Igår var det planerings möte så jag har fått reda på vilka tider det är nu. Och vilka tider det inte är, har tre veckor som kommer bli väldigt intensiva. Men det man inte dör av härdas man av som ett ordspråk säger..

Idag har jag svarat på lite mail och så. Ska snart bege mig för att hämta några grejor, fixa ärenden helt enkelt. Funderar på om jag ska äta lite frukost först, är totalt slut, hade bara velat gå och lägga mig, men inte finns där tid till det.. Dessutom har jag kommande två, nej tre veckor som blir JOBBIGA. Har 6 dagar som bara blir singla och med det menas att det "bara" är det vanliga, däröver är det dubbelt upp! Well well.

Har pratat med Sandy och försökt få tag på Sara, men det vill sig inte, så jag tänker att jag ska utföra mitt ärende och sedan kontakta henne igen. Yes, frukost blir det nu iallafall!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0