Imorgon är en ny dag!

Det känns fortfarande konstigt, men det finns inget kemiskt med i bilden längre. Förhoppningsvis klarnar det då.


Jag hade en mycket trevlig valborg, det var fullt i älsklingsuterum i den bemärkelsen att man knappt kunde gå där inne eller förflytta sig ½ meter. Tack alla. Igår var det bowling för fulla muggar och vem vann om inte jag... Iallafall första "serien" sen kände jag mig så grym att det var dax att lära sig skruva kloten. Kan tillägga att jag INTE hade tänkt dricka igår, också. (förresten, hur kan jag INTE bli bakis på en halv flaska vin? Jag måste hitta något vin som inte bara har en trevlig flaska, utan som även är gott.. Haha!) Började med att älskling tog med en fläder cider till mig när vi skulle "förfesta"/umgås hos Mia innan bowlingen. Ja, det slutade med att jag druckit nästan en LITER cider igår. Det är ju förfan skamligt. Haha, men kul var det. Dessa kommande få veckor kommer vara FULLA (ta det ordagrant!) och samtidigt känns det så fel.Minnen som är väldigt färska. Men, det är ju för att det är roliga och festliga saker som händer!

Jag, älskling och Mojje avslutade igårkväll/början av dagen med cheeseburgare och chokladmilkshake. Idag har det varit dop för Amanda och det var väldigt trevligt. Jaja, kyrkan är verkligen blahablaha, du blir Jesus och Guds lärjunge. Jag menar come on. Jag är helt ärligt glad att jag inte är döpt och inte konfirmerad. Så jag deltager heller inte i sångerna i kyrkan. Jajaja.

Imorgon är inte en lika ledig dag som idag. Men det gör mig inget. När älskling slutat jobb och så, så ska vi åka och kolla på jacka till mig. Jackorna till älskling kommer inte in förrens om någon jacka. Men fy vad vi kommer vara snygga! Hoppas dom har bra modeller i butiken imorgon, för det finns bara EN butik i mlm som säljer dem. Funderar på om det kan vara en lämplig födelsedags present. Förresten är det bara någon dag kvar. Tänkte utgång av något slag på Onsdag. Jajaja, måste prata med mamma och pappa imorgon också, så jag kan få ut några sms. Puh. Imorgon är allt som vanligt och nu ska jag vika tvätt.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0