I'll make it this time!

För en liten stund sedan när jag kommit in på blogg.se's startsida "starta din blogg här" eller vad det stod. Så tänkte jag att jag är väldigt glad över min blogg. Haha, blogg låter så fånigt. Men det är så skönt att få skriva av sig, så spelare det för mig ingen roll vad jag egentligen skriver.

Imorse läste jag hälften av en bok jag önskar att vi inte hade hemma.
Jag undrar om jag är i förnekelsefasen eller om det inte är på riktigt.

Dagens planer är iallafall att jag ska försöka få tag på Malin och förhoppningsvis kunna boka älsklings present, ta en runda på mobilia ev. och kolla lite (har inga planer på köp alls), ringa Petter och bli hårstylad av Gummsi. Sen hem och duscha, förbi ett "kalas" och sedan höra om det händer något annat ikväll. Jo jag måste tanka min bil också, haha, totaltom tank! Får nog helt ärligt soppatorsk om jag inte tankar i Oxie. Måste ladda på min mobil också.. Förstår inte vart pengarna tar vägen?

Men i himlens balader, vad är det för väder vi har? Det är ju totalt GALET.

Nej dax att ta tag i saker och ting,



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0