I just can't get you off my mind

Har haft en bra start på veckan. Vart nyss inne och kollade mitt konto, inte ekande tomt längre! Haha, visst, det fylldes inte på av direkt RÄTT orsak men jaja. Har haft en väldigt lugn morgon, skönt. Fixat med lite saker och nu verkar även många av förra veckans problem ta sig. Vilket gillas skarpt. Mina vänner, det ser ut att bli sms-massutskick idag!

Åh på tal om något helt annat borde jag byta trosor. För dessa är minsann helt blöta. Jag tappade nämnligen ut halva min skål med flingor över mig, och det enda på "benen" som kunde suga upp mjölken var mina trosor, haha det låter verkligen sjukt. Det var verkligen sjukt! Ja, jag är så lat att jag springer i "sovkläder" hela dagen tills det händer något, likabra att ha det skönt och mysigt sålänge då ju. Haha..

Funderar på om jag ska sticka och handla färg och läsk. Inte så jättekul, men det behövs tror jag allt.

Uscha ja. Sitter och googlar på massa saker, haha så klok man kan bli av ijnternätt. Funderar lite. Hm. Funderar vidare.. Samtal, hm. Funderar vidare. Kanske ska ringa Jonas. Hm. Funderar. Har iallafall hittat massor av trevliga recept. Okej, massor är kanske lite i överkant. Men ändå. Saker som kommer bli mycket bra. Ja, vem vet. Det kanske inte blir något sms, det kanske blir något annat.. Hm!
Jaja, ska väl återgå till vad jag nu sysslar med..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0