Hmm

Nu har jag ätit båda vattenmelon, ägg, thekaka och snart drukit ett stort glas oboy! Wiho! Frågan är bara vad jag ska äta senare idag. Älskling ringde innan och erbjöd sig tom. att ta mitt jobbpass idag om jag kände mig kass, så snällt! Men idag blir nog en rätt så lugn dag. Men ja, jag känner mig ju verkligen inte bra..

Igår la jag mig som sagt i sängen direkt när jag kom hem, kollade på tv i all oändlighet. Halvsomnade från nio till elva då älskling kom, sen somnade vi mysigt tillsammans. Men det var så himla slappt igår. Orkade inte gå upp, orkade inte prata, bara hmmade om någon sa något till mig. Egentligen skulle vi sovit hos Jonas, men eftersom jag var så kass så kom älskling till mig.

Nu kallar de där nere att det är lunch, jajaja!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0