"Det är inte ditt fel.."

Det är väl iallafall en mening man INTE vill höra. Åh, på två röda blev det soppa igen. Jag får se hur det är senare. Jag ska nämnligen snart bege mig, jaja, om tre fyra timmar.

Men jag har så sablarns mycket att göra. Hur mycket jag än gör får jag MER att göra hela tiden!! Håller just nu igen på att beta av saker..... Sitter för tillfället med siffror. Inte så kul, men mycket nödvändigt. Ska snart skriva sms och skicka ut och sen ska jag kolla recept, däremellan kommer väl mamma, pappa och fifi hem så jag kan se hur jag ska göra med älsklings present som måste bli bokat nu! Dagen imorgon är egentligen rätt ledig, men där är himla massa saker som måste göras, så det är inte ledigt för fem öre.

Över till något som har med fritid att göra. Mina vänner, igår hittade jag the sims till ps2 och det var orginal spelet, så jag slog till! 149:- och nu slog det mig att det var mamma som betalade det, det ska jag se till att gottgöra! Jag har inte hunnit inviga det än, det blir imorgno bitti. Jag är lite nervig att man måste ha ett minneskort och om man måste det så vet jag vad jag önskar. Nu ska jag återgå till min siffror.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0