And even if I do..

Nyduschad och fräsch, ska efter jag skrivit här smörja in mig. Jag vågar knappt säga det, men har haft två jobbiga eksem som läkt nästan helt nu, så jag vill gärna att de fullföljer läkningen.. Antar att det är för att jag inte har haft tid direkt att klia.. Men det gör inte mig något!

Har förresten fått riktigt ont i mitt ben där det sitter fast i "rumpan", innåti, så när jag går eller rör mig gör det riktigt ont. Det jobbigaste är att det sträcker sig upp i ryggen, så det är verkligen om jag vänder eller vrider mig på något håll så ajaj! Så det är passande att jag tänkte ha en väldigt lugn dag hemma idag, ska bara göra precis vad jag måste.. Det är nog nästan så bra att godiset som blev över sen i Lördags får åka fram. Om bara Rita och farmor visste.. De hörde med mamma och pappa så jag åt ordentligt efter jag kört i Lördags.

Ska kolla upp en meny, boka en grej och betala lokalen idag, det är väl ungefär dagens planer, ska vara hemma vid ett också då Fifi slutar skolan, men det blir inget problem alls, heh.. Om jag vill vara riktigt flitig har jag reservplaner på saker jag kan göra.


Kan ju berätta om min helg lite .. Fredags, jobbade. Kom hem strax innan nio, hämta upp älskling, vi hade gäster hemma, så jag åt maten som blivit över. Sen sov vi hemma hos mig.

Lördag, var bjuden på lunch Trevligt, körde direkt till jobb från Rita. Var klar på jobb strax innan åtta. Körde och hämtade upp älskling från sitt jobb, körde och käkade BK på Mobilia, handlade godis, hem till mig för ombyte, hem till älskling för lugn kväll med seg dokumentär, Sara kom också på besök, vid elva-tolv begav vi oss (sara och jag) till mcdonalds för flurry och chickennuggets. Blev avsläppt hemma hos älskling och slocknade fort.

Söndagen bestod av fläng i hela stora staden Malmö, letandes efter någon som kunde kopiera nycklar. Men nej, det var ingen som hade öppet! Så älskling och jag handlade en protion thaimat med oss som vi delade, mums. Sen var det dax för oss att vara lite seriösa. Hade inte så mycket, rätt lagom faktist. Så pass att vi fick deltaga. Har ett personligt bästa på 1.14, det är ju heeelt okej för min del. Efter ca 10 min är man rätt slut i skallen, iallafall jag. Om man går in för det, haha. Kom där ifrån vid halv nio ungefär, kom hem till älskling, åt lite pölse och så, sen körde vi till mig och slappade, klockan var ändå halv tio.. Gick upp och la mig vid halv elva, elva.

Och här är jag idag, skönt. Nu ska jag smörja in mig och sedan fixa sakerna jag har som planer idag.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0