"Alla vill ha mig för jag är så populär"

Flunitrazepam-Timbuk, minnen som inte svalnat, än. Vilken jävla låt. Vilken jävla verklighet. Idag fick jag reda på något som gör att saker känns mycket bättre. Nu när vi ändå dragit upp piller. Fy fan vad det är farligt. Nästa vecka är det samtal. Uh..


Ja, idag har jag somsagt gjort mycket vettigt. Först lämnade jag och mamma mormor, sen körde vi till Arbetsförmedlingen så jag fick påskrivet på mitt papper. Sen handlade vi läsk i en jätterolig affär, godis i massor, salta s märken, ALLT! Allt utan pris också tyvärr.. Men det var verkligen en upplevelse! Hehe. Sen körde vi hem och lagade mat väldigt fort, sen hämtade vi mormor och nu sist var vi och handlade mat. Denna dagen har gått fort! Nu hade jag tänkt slappa lite och fixa med kuvert och sen försöka få liv i min externa hårddisk..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0