All I can say, I say eh..

Igår var ingen super dag. Handlade en klänning jag inte tänkt handla och handlade inte linnet och det söta som matchade till. Klänningen jag handlade är liiite för liten.

Och ja, sen "mötet" var väl inte det positivaste jag varit med om. Det är inte såhär det ska behöva vara. Huvudpersonen lever i sin lilla förnekelse och jag i min, jag tror vi alla har vår egna lilla förnekelse bubbla, för det är inte såhär det ska vara! Det som har varit går inte att ändra på utan det bästa man kan göra är att försöka göra något åt det. En cykeltur som ingen vet vart den tar slut. Jag vet bara att jag vill hålla för någons ögon för detta kommer att få konsekvenser.

Därefter var det kalvinknatet för lilla Fifi-lurings skull. Det gick bra, hon sprang på och hon tillochmed sprang förbi sinna klasskamrater (vad hon själv sa). Efter loppet körde jag och älskling till mobilia, kollade kläder och handlade sedan mat på coop forum Jägersro. Fyfan vad mycket. Puh, färdighandlade körde vi hem till mig och lastade av, så när jag packat in allt så gick jag till lokalen och drog rätt stolar, bord osv.. Somnade vid elva ungefär.


Idag ska jag nu ringa till H&M och höra om de har min klänning i ev. rätt storlek.. Sen ska jag fixa folk till jobb, leta reda på ev. ett par nycklar, fixa saker som är trasiga och ja, massor av annat. Älskling kommer senare och löser av mig, för annars får inte mina gäster någon mat imorgon och det vill jag gärna ge dem. Efterrätten bakade jag innan klockan var nio imorse.. Nej nu ska jag leta rätt på nummert till H&M!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0