AAAAAAAAAAAAH

Idag hade jag kunnat spendera "lagom" mycket pengar på en eller två jackor.
O to the M to the G.

Hittade en superfin jacka på naturkompaniet som är för stor dock, men om den kan beställas ner från sthlm eller götet vore det underbart. Om inte det går så hittade jag en till riktigt fin jacka, på Olséns dock mer än 1000:- dyrare än den andra. Här kan man se den från Olséns. Fy vad den är snygg. Fy vad BÅDA är snuskigt snygga. Om, OM jag nu köper någon av dem får jag minsann inte köpa ny jacka på väääldigt länge.

Kan tänka mig känslan efteråt jag köpt den. Det är härligt. Om man handlar något riktigt fint för ens egna pengar (det känns inte likadant för någon annans inte förrens man är över 20.000:- såfall) får man ett riktigt lyckorus när man kommer ut från affären. Sådär har man känt några gånger, hälften från egna köp (3 av 6 köp som kittlatt i magen). Åh, jag vill bara nu nu nu. Helt ärligt vet jag inte vilken jag vill mest just nu. Om jag bara tänker sommarjacka är den från naturkompaniet bäst. Men om jag tänker lite längre fram alltså även till hösten är det definitivt den från Olsén. Vilka problem man har..

Nu ska jag klicka i vad jag vill ha av älskling i födelsedagspresent :).



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0