08.59

Igår var en mycket trevlig dag/kväll. På dagen fixade jag lite av Malins paket och senare så åkte jag och älskling in till stan för att jag skulle få beställa hem en jacka, så förhoppningsvis finns den någonstanns i Sverige i rätt storlek. HOPPAS! Gick in på Olséns också sen för att testa den andra, men då fanns inte den 10'an som jag testade där i Måndags. Well well, går det inte att beställa dena från Naturkompaniet får jag väl ta ett nytt beslut. Och ev. få Olséns att beställa (om det finns fler) en 10'a.

Sen gick vi till Sir Tobys där vi mötte upp Sara superfina med blommor och Mini :). Senare trillade även mer folk in och de enda jag kan namnen på var mig, Jonas, Sara, Mini, Robin, Ceasar (stavning?) och Ray, sen var det några till.. När matchen var slut och maten i magen begav vi oss till Lilla torg och då körde Mini och hämtade Mia! Hamnade på Gökboet och där drack jag en riktigt god banan/choklad milkshake och en specialare, päron, vodka/barcardi läskblask något. Där satt vi till klockan blev strax innan elva, för då blev det dax för max burgare innan det blev hemfärd. Jag åt ingen hamburgare för jag var så mätt. Kan fortfarande inte förstå hur jag nekade en orginal JR. Crazy! Fick ett paket av älskling där, orginal dressingen, haha ..

Och jag valde att inte öppna något paket av älskling igårkväll, eller imorse, så Mia eller Mini, vem det nu var som bad mig uppdatera här vad jag fick, ni får vänta lite till! Jag också för den delen..

Mamma, pappa och Fifi kom in och sjöng för mig imorse, fyfarao vad jag var trött, blev hemkörd kvart i sju av älskling. Fick ett nytt fint, ekologiskt bäddsätt, beige/vitt randigt, klassiskt fint med knappar i örngotten. Ett mc regnställ, ridhandskar (till jobbet på lookmedia) och pengar. Men jag vet att jag glömt att få ett paket, som jag själv var med och valde ut faktist ;p.

Såfort jag "vaknat" till nog här hemma så gick jag upp och satte mig här *nolifer*, men det var för att få bekräftat en sak som gjort att jag vaknat många gånger inatt. Skönt att få reda på lite grejer. Det är inget farligt eller något som någon annan behöver oroa sig över.

Idag blir det lugnt här hemma nu på morgonen sen vid lunch ska vi nog iväg och äta sushi, enligt min önskan. Men varken Fifi eller mormor gillar det, så de får väl hitta på något annat. Vi får se. Sen ska jag iväg och lära mig saker. Kommer iallafall vara rätt mycket med älskling och det är ju trevligt! Well well, så ikväll blir nog rätt lugnt. Ett varmt och skönt bad hade varit uppskattat.. Sen imorgon blir det samma resa som idag. På Lördag ska jag jobba på LM, det var längesedan. Och på kvällen firar vi Mallan ballan som blir 20!

08.59, godmorgon idag 19 åriga jag..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0