You belong with me ..

Nu är jag precis hemkommen. Ja, vart i helskutta har jag varit innan 08.30 på morgonen? Besiktning av bilen! Och den gick igenom utan minsta bemärkning, helt underbart! :D Så denna veckan förtjänar verkligen bettan en tvätt, ev ifyllning med grön färg och sedan fulltankning! Att betala 300 kr för att få reda på i vilket (SUPER)skick min bil var i, var lätt värt det! (;


Såg att jag inte uppdaterat sedan i Fredag, jikes! I Fredags var det iallafall förfest hos en tjej vid namn Katrin i Svedala, sedan gick vi ut på Cristal i Mlm. Jag hade mycket trevligt. Det var egentligen rätt knäppt, men det var riktigt trevligt. Känns som om det kommer blir att vi hamnar på Cristal fler gånger .. I don't mind!

På Lördagsmorgonen gjorde de fem ciderna sig påminda. Haha ohja, jag vaknade sex och mådde DÅLIGT. Öppnade alla fönster i älsklingsrum, tog fram papperskorgen (just in case of), och somnade om och vaknade vid tio ungefär. Då blev det bullfrukost och sedan mådde jag i princip prima! Frukost är nog den enda återställaren som verkligen fungerar. Hehe. På kvällen blev det lugnt och stillsamt hemma hos mig, mycket skönt. Vi hade vår egen variant av Earth hour, jag släckte i hela huset, vi hade levande ljus och tv'n tänd. Efter ca två min rullade pappa ner och tänkte svagt i storarummet. Han sa det att grannarna kunde ju inte se om vi rullat ner, hahah!

Igår blev det bara massor av mc körning med nästan hela familjen.. Slog nytt H-rekord bla .. Men shit vad det blåste! Får nästan kramp i nacken när man håller emot i 170 ..k..m../..h.. På kvällen fortsatte vi helgens anda i chillets tecken. Hade grymt svårt att somna, sjukt mycket tankar som snurrar. Tankar om sommaren och hur allt kommer gå, är riktigt nervös, men det är väl ett sundhetstecken. Jag och Jonas ska nog ha lite genomgång idag hoppas jag.. Hehe. Åh jag hoppas att sommaren blir sjukt mycket jobb!

Idag tänkte jag höra av mig till min handläggare igen och höra för sista etappen vad som händer. På Onsdag ska vi skriva schema. Ja, så nära är det (förhoppningsvis!!!).

Idag hade jag tänkt kolla över sminket jag vill beställa och ev. lägga en order. Som en liten belöning till mig själv. Att jag är duktig i alla möjliga väder. Mycket med sparande också. Igår kunde jag spara mer än vad jag fått i lön och "bidrag", och samtidigt ha kvar mer än samma summa på mitt kort. DÅ känns det bra. Igår kollade vi lägenhet också. Så nu ska jag kolla vidare, det är visning på en jättefin i dag vid 17.00. Men jag känner inte för att flytta hemmifrån just nu. Varför ska jag det? Man hör på alla andra att pengarna bara flyter runt, nu ser jag min chans att kunna spara så mycket jag bara kan. Och det är fan årets mål om allt går enligt planeringen!









Smack !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0