Wake me up when september ends!

Idag har hitentills varit en så mycket bättre dag än jag kunnat föreställa mig. Eller så lever alla i förnekelse. Idag är iallafall en ny dag, och det känns bra, jävligt bra.

Pratade precis lite snabbt med Malin precis, "varför är du så deppig i din blogg Vivi?" kom på tal lite senare i luren. Jao, det kan man fråga sig. Idag känns som sagt bättre, men frågan är ju som jag tog upp för två meningar sedan, förnekelse? Jag vet inte när jag tar första steget och om det är försent då eller hur något är. Jag vet inte.

Vad jag vet är iallafall att jag borde bege mig snart.. Ska strax byta om till det som ligger framtaget på golvet. Sedan ska vattenflaskan fyllas och sen ska jag köra. Vara lite lyckoamulett förhoppningsvis. Sen blir det jobb. Känns som om det blir härligt idag, massor av glada folk och förhoppningsvis råkar jag/vi inte ut för någon tråkig huligan! Well. Nu är det snart dax.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0