Tjola-hopp!

Någon som vill försöka gissa sig på vad jag köpt idag? EN KANIN!!! Kul va? Nej, det har jag inte riktigt, men däremot, jättefina panel gardiner. Vita med blått blomster-rank tryck i två olika blå nyanser. De har hängts upp för torkning, sedan ska de strykas och hängas upp i fönstert, lovely! Detta införskaffades alltså på Rusta idag med mamma. Vi gick väl där en timme eller något. Trevligt att bara vi har lite tid till varandra ibland.

Sen kom vi hem, så lagade vi mat och sedan har vi precis nu kommit hem från skridsko åkning. Så ja, då damp man ner här. Blir ingen  övrig/"mer" träning idag för mig, kör på imorgon. Har inga fler planer för idag, mer än jag nämnde. Jo, jag ska svara på Christians mail också, har fått två tillfällen med jobb också. Det ger ju lite pengar och det tackar jag inte nej till! Dock är jag lite tveksam med boardsen, det gör så himla ont och egentligen hade jag nästan bestämt mig för att inte köra mer boards, men det är en dag och det ska nog gå bra. Det ÄR pengarna man tänker på.

Idag när jag tog ut pengar såg jag även ett märkligt uttag. 1000, kan verkligen inte komma på varför jag tagit ut dem pengarna. Well well, ska in och kolla internetbanken nu och se om jag hittar någon vettig förklaring. Btw, måste allt vara vettigt fick jag en fråga för snart två veckor sedan. Hm.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0