There's always something to remind me

För någon dag sedan fick jag ett ryck och började sjunga på A-teens "Can't help falling in love", den är mycket bra, lika så "heartbreak lullaby". Well well.

I Tisdags var jag i DK med jobdk, gav väl sådär lagom mycket.. Sen blev det bio med mamma, pappa och Fifi, senare på kvällen så träffade jag Sara och Mia. Får väl lov att tillägga att jag och Jonas även varit tsm i 3 år och 11 månader, vilket innebär att nästa månad.. Har vi varit tsm i 4 år!

Igår jobbade jag lite, jobbade privat om man kan säga så. Delade ut helikoptrar till 13 olika företag, mycket kul att överraska sådär! Blev bara 3 timmar, men det är ändå bättre än inget! Ska jobba på Lördag igen, men då är det boards för mff. Men det är på Lördaaag.. Nu är det bara Torsdag!

Planerna för idag är väl lunch, träffa Malin lite och hennes syster. Sen vet jag inte, och sen är det träning ikväll! Blev inget tränande alls igår. Fick hjälpa till hos fam. Ljung med farmors bil, alltså Jonas farmors bil.

Men imorgon! Ja då händer det saker, alla fyra rader jag har att skriva på i min kalender är fyllda .. ;)



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0