The grass is green(er) on my side

Idag har som tidigare sagt, varit mycket händelsefull. Började med en dansk-lektion mellan 9-11. Direkt efter det körde jag till Svedala. Var där i god tid, men inte gjorde det något. Var med om både en, två och tre hagelskurar innan det var dax för mig att ringa på hos Petter. Satt och pratade igenom allt som går att prata om i ungefär en timme. Sedan avslutade vi med att jag ska få träffa den andra delägaren till Gocarten i nästa vecka. Och då kommer väl även några underskrifter på plats. Självklart hoppas jag, men somsagt, jag tror på det när jag ser det! Men det känns som att detta är hemma, om man kan säga så.

Efter mötet träffade jag Malin i någon timme, hängde med till jobbet en liten stund, sen körde jag och hämtade älskling, han testade mc-handskar, körde till stan, drog runt där en timme.. Sen körde vi hem och då hamnade jag här.. Well, thats life. Har skrivit in lite jobb dk träffar nu, men.

Nu ska jag gå ner och försöka äta det vettigaste denna dagen. Imorgon blir också en fylld dag, men då ska jag till DK, yeees. Ska tu... hitta på lite blandat! Sen blir det träning på kvällen vid 19, så undvik mig då. Då jäklar ... ska jag träna!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0