Sysselsätter mig själv helt enkelt

Även om jag varit väldigt nyttig idag, inser jag själv att det inte går att leva på; blåbärssoppa, en kiwi, en grooov macka, en banan och en apelsin. Ända sedan innan idag har jag varit sugen på paj. Jonas fattar inte vibbar så bra så om man vill något med honom får man säga det rakt ut. "Nej jag tänker inte komma hem till dig och laga mig egen mat när alla andra äter något gemensamt, men däremot får du lov att komma hem till MIG" !? Jessica sa till mig på msn för någondag sedan för vi hamnade i en snabbsdiskussion om killar, "har man träffat en har man träffat alla". Haha klockrent! Så Jonas, nu ska jag ner och tillaga en EGEN paj, i min ENSAMhet. För just det, mina föräldrar har inga planer på att komma hem på några timmar.

Men det är lugnt, jag kommer på andra sätt, tro mig..

Hahah, är det inte så jävla typiskt att det precis ringde, och vem var det. Jo Jonas, han kunde komma och hämta mig för han skulle ändå åka och handla något snabbt till deras mat. DÅ passar det helt plötsligt. SUCK.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0