Strosa i Trosa?

Idag har egentligen varit en rätt slapp dag, men jag är ändå riktigt trött. Vaknade hos älskling, åt sedan åkte vi hem till mig där vi satt och solade i trädgården, alltså ansiktet. Skottade undan vårt isberg i trädgården också så det kan försvinna någongång. Sen åt vi, kollade massa tråkig F1 och strax därefter begav vi oss till stan, körde bara igenom och sen till burlöv c. Hittade lite smått, orkade inte prova. Och jag har hittat lite bevis! Det finns 75c, så då borde det finnas 70c också på H&M. Dock verkar den bh'n jag vill ha vara slut överallt. Den finns kvar i svart men... Hittade ett jättesött linne på Gina, men det var lite för dyrt. Hittade även en/två söt(a) klänning(ar) på Bikbok. Jag är inte gjord av pengar och det är ingenting jag behöver. Något som jag känner är ett riktigt bra köp är min beiga kjol med grov dragkedja fram, riktigt snygg och prisvärd!

Nu ska jag snurra vidare och sen ska jag börja fixa vid mig lite, Malin har inte hört av sig än så jag vet inte om jag ska äta hemma eller hos älskling ikväll..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0