Someday, I'm gona break free from these chains

GODMORGON! Vilken dag idag, KAN bli. Ja, man måste ju försöka hålla humöret upp, inte sant?

Dagen hitentills har bestått av frukost på ikea, cd bränbara skivor på biltema (ska försöka ta tag i att bränna alla bilder till cd), och mascara köp för mammas del. Jao. Senare idag vill jag trääääna. Får se hur det blir med det.. Ha, kollade bara för säkerhetsskull om någon avbokat det passet jag vill gå senare idag, och där var en plats ledig, bokade utan att ens tvivla, härligt! 17.00 here I come.

Fick även undanröjt på mitt rum igår. Har lite man kan småplocka med men det orkar jag inte. Känner att jag är inne i en extremt tråkig period just nu men det vänder förhoppningsvis snart. Kanske ändå ska följa med och åka skridskor idag, så man hittar på något .. Ska iallafall snurra vidare här i spacevärlden nu.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0