Sitting al alone in your head.

Igår var en svängig dag, rent humör och händelsemässigt. Fem steg bakåt, ett litet fram.. Och sådär pågick nog hela dagen, men det var mest steg bakåt. Någon verkade iallafall toppad, man kan väl se det som både bra och dåligt. Som vanligt är det så att jag gärna lägger dagen bakom mig, hoppas på att något sådant aldrig mer kommer på tal, men, jag har ju bara varit vaken i en timme på denna dagen, så man vet ju aldrig hur denna dagen slutar!

Igår slocknade jag innan elva, jag vet inte senaste det hände.

Idag ska jag träffa Malin och Helen lite snabbt och sedan ska jag jobba, köra vespa för Sydsvenskan vid Gustav, Möllan och tillsist arenan! Vilket innebär att det blir en sen dag idag. Men det gör inte mig något, sålänge inte något händer eller att det fortsätter regna .......


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0