Kvällsfunderingar från andra våningen

Idag när jag har kört så himla mycket bil så har man så mycket tid att tänka (och sjunga galet högt!). Så idag har många tankar vandrat kring mitt liv. RADERAD TEXT. Frågeställningarna är kvar och det är fan inte konstigt, det går i vågor, men när tsunamivågorna väller in, vad i helvete gör man då? Jag vet fortfarande inte och jag vill inte exponera det heller. Men det är en oro varje morgon. "Det kommer fler tillfällen".

Idag när jag gick in på Jägers för att testa skor stod där en hemlös kille, fyfan vad jag mådde dåligt. Vilket jävla liv man lever. Jag skämdes när jag gick till bilen. Finns det något som är rättvist?

Sanningen just nu är att jag är grymt trött, lagom besviken och har en tvätthög som väntar på att bli invikt som sneglar på mig från sängen. Men jag orkar inte vika in den, jag orkar nog inte ens borsta mina tänder. Men jag ska göra det ändå, iallafall det sistnämnda. Varför jag är lagom besviken eller vad jag nu är, irriterad, är nog för orsaken till det jag skrev, innan jag raderade texten högre upp. Det är många frågor som stannar hos mig ikväll. Godnatt.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0