If you had a bad day

Men det hade inte jag igår.

Bilen gick somsagt igenom utan nemasproblemas. Jag fick pratat med petter och har skickat praktik ärendet vidare till min handläggare OCH jag har fått ett jobb. Ja, samtalet från skolan där jag var på intervju förra veckan. Men jag sa som det var att jag väntade på svar från ett annat jobb där arbetsperioden är längre, det är inte alltid lätt att köra med öppna kort, och det kanske straffar sig, men hur fult är det inte att vara på något och sedan när man kanske får något bättre lämnar de första i sticket? Men även om jag sitter i en konstig situation nu, så känns det ändå bra. Jag har iallafall fjärilar i magen.

Ska strax ner och äta lite nu, för halv elva ska jag hämta upp Mojje så ska vi sticka och träna, jag ska köra IW 1 h, bas. Undrar hur det kommer gå.. Ungefär två veckor sedan jag ens rörde mig på friskis senast... Sen senare idag så ska jag passa Fifi, undrar hur det kommer gå, vi älskar att bråka, haha. Vi ska passa varandra mellan 15.00- ca 21.00. Alltså en del timmar! Jag tar mer än GÄRNA emot besök, hehe.

Men nu ska jag ner och äta lite, fylla på kistan eller nått.



Smack !


Kommentarer
Postat av: Caroline H

Jag tror att du och Fifi kan få det mysigt :D ni får väl gå ut och leka i det underbart mysiga vädert! fast snart är hon väl så stor att hon inte leker längre :o haha.



GRATTIS till jobbet :D

2010-03-30 @ 11:33:43
URL: http://carolinehindmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0