I found myself in wonderland

Idag har varit en lagom flitig dag. Gymmat, handlat paket och nu, duschat. Ska smörja in mig och provgå skor här hemma. Don't worry, det är inga nya, bara några som jag inbillat (!?) mig är way för höga för mig. Sen så är det väl dax att fixa resterande inför ikväll. Idag ska jag nämnligen på 3x19 års fest!

Har inte mailat TBS än, funderar på vad som händer om det skrivs andra papper nu i veckan, hur ska det då gå om två veckor? But at the same time... NU SKA JAG TACKA JA, ja alltså efter jag skrivit klart här (; .. Funderar lite på hur jag ska ha mitt hår ikväll. Om jag verkligen låter det självtorka, utan att torka med handduken borde det bli lagom lockigt. Sen ska jag slå in paket också. Låter som jag borde sätta igång, ha.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0