I feel it in my fingers,

Jag har dåligt samvete över den sista raden jag skrev i mitt senaste (innan detta) inlägget. Ny kraft vet jag väl inte, tunga tankar kommer och är borta en liten stund för att sedan dansa tillbaka och klistra sig fast. Svarade på Nicoles mail. Det är så svårt. Fan, jag hade precis en så bra beskrivande mening. Jo, man kan inte själv tänka sig in i hur det är. Samtidigt vill man visa att man bryr sig väldigt mycket.

Idag har jag som sagt varit på möte hos arbetsförmedlingen. Sedan stack jag och jobbade. Drog av klisterdekaler från sydsvenskan bussen. Har jäkla ont i fingerspetsarna nu om jag får säga. Imorgon ska jag gymma och sen köpa paket. På kvällen blir det festligheter. Nu ska jag ta bort min bil från gångbanan och köra hem till älskling, längtar efter att bädda ner mig själv brevid varma honom ...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0