Här måste jag skriva någonting

Helgen har varit mycket trevlig. Tackade i Fredags "ja", till inbjudan till minglet med Thorén B. School. Spännande! Fick svar direkt, så det känns ju bra att det även blivit bekräftat. Får se vad det blir av det hela! Förhoppningsvis lite mer kontakter till senare tillfälle.

Senare pratade jag med Malin i telefon, tills vi blev tvugna att lägga på, för jag skulle ju inte gå i pyjamas och ruff till Gummsi, Ewe och Martinas fest. Tog mig nya kjol jag inte använt innan, i glansigt material, mitt gråa Gant linne, sen blev det skärp i midjan och på med paljett-jackan och jag bestämde mig för skorna jag provgick här hemma. Tur att det blev en rätt "sittande" kväll. Känns som om det blir en outfit som kommer användas fler gånger, snyggt men på kändes det inte så tajt, nice. Hade mycket trevligt där så tack tjejer! Var hemma strax efter halv två, vilket kändes lagom.

på Lördagen så vaknade jag vid åtta typ ... Haha, somnade inte om utan jag och älskling tänkte köra och handla bullar. 2/3 kvar av färden ber Jonas mig att stanna. PUNKA! Hur ofta händer det ... Körde hem och tog min bil istället. Vid 10.30 började jag jobba. Gick för Mff och oftast är det posetiva kommentarer osv. Lagom spännande när folk kommer fram och viskar saker till en.. Haha! Slutade jobb vid 16, så då hämtade älskling upp mig. Var hos honom en stund, åkte hem till mig, handlade lördagsgodis, bakade (?) pizza och åt tsm med mina föräldrar och melodifestivalen. Slocknade efter tredjelåten, och vid halv tio blev jag väckt. Älskling hade drukit öl med mina föräldrar så jag fick köra Jonas farmors bil. Vi hämtade Micke och Nemo i Svedala, sen körde vi hem till älskling och snackade lite med Chrille som var ensam hemma. Vid halv tolv gick vi och la oss, slocknade direkt igen.

Idag har vi bara besökt mässan och hämtat hem Mojje. Slocknade i älskling soffa, medans han slocknade på golvet, Mojje kollade på tv. Blev väckt vid tre och då var det bara att vakna. Nu är killarna och ser på hockey, wiho!? Har inga speciella planer för idag. Inga mer än den gigantiska ren-tvätt-högen som ligger på mitt rum. Och ett samtal med Malin om hon kommer ihåg ;).



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0