God morgon mitt i natten?

Nej, det är inte natt men i min hjärna känns det så. jag vill sooooova. Det är minsann inte ofta jag känner såhär, men nu ska jag göra läxa från arbetsförmedlingen. Jaja, mer om det om två timmar då det ska vara inne.. Haha.

Igår gick vi somsagt i skogen, blev bara en tvåa men det var underlagets problem. Isigt så man åkte skridskor eller så vad det geggit till tusen. Och om man inte ville bli utsatt för detta, ja då fick man gå utanför skogen och riskera att trampa i bajs. Plenty shit helt enkelt.

Sen körde älskling lite mc och senare uträttade vi lite ärenden och efter det vid sju, kom flickorna till mig :). Åt paj och bara snackade.. Very nice att bara ha det så lugnt! :)

Fyfarao vad jag vill att det ska hända saker denna veckan.. varja dag denna veckan har jag något, rätt skönt vad det än är, för jag är trött på för mycket slapp. Så nu finns det ett mål med varje dag, I like! Ska in och kolla passen på friskis också senare idag. Vet inte om jag ska träna idag, det passet brukar vara fullbokat ändå fram tills en timme innan ungefär, då blir något någon enstaka plats ledig, och älskling ska nog inte med och träna precis idag heller..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0