G'day!

Puh, idag har varit mycket nervositet, det håller på att släppa nu. Rättaresagt, de senaste dagarna har varit mycket nervositet. Tillochmed så pass att jag haft ont i magen. Innan detta minns jag inte senast jag hade ont i magen, haha jo, utom en-vecka-i-månaden ont. Jag hoppas ärligt att jag blir en no-lifer denna sommaren.

Var på cv-hjälp på arbetsförmedlingen innan idag. Det kändes inte speciellt nödvändigt. Sen slappade jag lite, löste ett svårt sudoko och nu håller jag på att läsa in mig lite hos ett företag. Kan ju alltid vara bra. Att utöka sina kunskaper.

Christian ringde innan, och frågade om jag kan jobba på fredag. Hatar att tacka nej så jag sa att jag ska höra av mig imorgon så får vi se om det finns något kvar då, vill jobba, men inser nu i efterhand att det ändå kommer bli svårt. Ska på påskmiddag, men shit, nu slog tanken mig, det är ju OB och massa! Haha no...! Kollade precis upp fakta, det innebär DUBBEL lön. Hahaha, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaail. För ja, långfredag är väl storhelg? Det är ju en röd dag..

Ska försöka skriva in och skicka iväg lönepapper för Mars nu också. Sa jag att jag och Fifi är ensamma hemma btw? Mamma och Pappa skulle till Burlöv och vi ville inte följa med. Tur att vi är så skötsamma ;).



Smack !


Kommentarer
Postat av: Caroline

yes, långfredagen är en röd dag, 100% OB ! :D

2010-03-31 @ 15:59:00
URL: http://carolinehindmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0