Friday!

Hehe, tänkte skriva något i stil med innan tolv, men det går ju inte! Klockan är ju snart två! 9.40 ringde jag tandläkaren då min ena visdomstand bråkar, så jag fick tid till 10. Kan lova att det blev snabba ryck här hemma och sedan slängde jag mig på en cykel med mycket lite luft i bakdäcket, så det gick lite trögt. Alla dagar är inte perfekta och jag fick mig en sköljning, det gör ondare nu än innan men jag hoppas det blir en riktigt inflamation så skitet kan tas bort, ja jag vill få dem bort opererade. Gärna innan jag blir 19 också ....... Haha. Well well.

Har haft ett telefonsamtal med Mallan också, hon har inte hört av sig än men gör väl det förhoppningsvis snart. Varvar lite med att skriva här och kolla på bella&tyra showen som släpptes igår, vet inte om det är något klydd med deras eller med mitt, men jag kan inte se att klippet "buffras" och det hackar hela tiden, mycket irriterande.


Smack !

Kommentarer
Postat av: Lina

Man har fri tandvård det året man är 19 också, det slutar dagen man fyller 20. Bara så att du vet ;)

2010-03-12 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0