För blinda ögon

Ibland tänker jag på hur enkelt man kan ändra vissa saker. Tänk så många VAL man har, ändå är jag rätt försiktig. Tur är väl det för ofta inser man när man väl lugnat ner sig att om man gjort något drastiskt hade det inte gynnat situationen. Det händer ibland ofta och ibland knappt, att jag blir arg eller besviken, så det är tur att jag inte handlar så snabbt då. Har väl fått någon långsam gen att tacka det för. Men visst hade det varit skönt att göra något galet impulsivt sometime. Haha, we'll see!

Idag vaknade jag för ovanlighetsskull efter åtta! Vid nio satt jag i mammas bil på väg till coop, mathandling. Sedan dess har det inte hänt alltför mycket. Så kan det gå!

Igår köpte jag två tränings linnen innan jag stack och tränade med Natalie, nice. Hade velat ha de tvättade tills idag. Ska kolla sport bh på friskis, har ju presentkort där! Och påtal om pengar, fick precis inbokat jobb vid två tillfällen i nästa vecka. Gooooodie!
Känner smått sådär i magen, ingenting, ÄN. Fan alltså, det tar på nerverna, jag vill så gärna!
Och på tal om något annat i magen, orkar inte. Undrar om det funkar nu igen att hoppa över, har redan gjort det en månad. Men om det blir som jag vill i vår/sommar/höst, så borde jag INTE hoppa över nu utan senare. Blir det inget med vad jag hoppas på ska jag boka en resa.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0