Changed plans!

Alltid när jag skriver ner mina planer, eller berättar de för någon annan än min kalender så blir det inte så, haha. Det blev ingen lunch igår med töserna, det blev en icke-shopping, shopping runda för min del med Malin och hennes syster på Burlöv! Hittade två par fina skor, och några fina bokstäver jag vill köpa. Jag kan köpa de också, men valde att inte. Körde mc när jag kom hem efter vi lagat färsfyllda lökar, muuums! Mc rundan blev på nästan två timmar! Men det var en härlig runda och även årets första runda! Vid 19.30 tränade jag, Mini, Mia och Sara Ki-box i en timme framåt, mycket kul! Sov hos älskling.


Idag var det arbetsförmedlingen kl. 10.00 till 11.00, körde till jägers och testade stövlarna jag provade igår... Så himla fina. Skit att de inte är i helt skinn. Fick samtal från TBS att jobb minglet blev framflyttat till nästa vecka, hade uppstått något problem eller så.. Så nu snart ska jag köra Gisa, sen ska jag och familjen på after work är det tänkt, därefter kör jag till Malin och töserna!

Men nu ska jag ner och rita lite med Fifi innan jag åker.. :)



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0