Boys?

Jag har haft en mycket bra helg om jag får säga det själv, tack till alla som gjort den så bra! Har varit galet trött emellanåt, men det hör väl till när man inte haft en enda lugn stund? Igår var hela familjen hos farmor och jag undrade nästan vad som hänt. Men allt var bra och det känns mycket bättre! Även kollen av mitt konto gjorde mig mycket överraskad positivt alltså! Jag hade fått mer än 700 över vad jag trodde jag skulle få av Fkassan. Så idag påväg hem från coop tog jag ut pengar till mamma, gud som jag glömt att ge henne! Ville inte ge henne dem när vi satt i bilen. Well, det ska lättans bli en insättning på sparkontot denna månaden.

Nu ska jag skicka in mitt lönemail. Sen ska jag fundera vidare på vad jag ska träna idag.
Imorgon är en händelserik dag vill jag lova!
Funderar på om jag ska ta mig till ABCD, men jag behöver inget så det kan blir galet dyrt att "bara" kolla.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0