Allting går inte som man vill, tyvärr ..

Igår berättade Nicole något riktigt hemskt, kan inte förstå det. Stod om det i tidningen idag. Jonas och jag såg Petters status och vi tittade på varandra, jag gick in i duschen medans han letade reda på mer fakta, när jag kom tillbaka var alles på min skärm. Ett tag därefter skrev Nicole väldigt rätt upp och ner hur det låg till. Tankarna kring det hela förföljde oss resterande av kvällen och det är svårt att inte reagera. Tankarna har snurat kring helgens händelse hela natten också. Varför? Tankarna går åt familjen. RIP.


Svårt att skriva om helt andra saker nu. Ska strax ner och käka för att sedan bege mig till arbetsförmedlingen och därmed min näst sista danskkurs. Direkt efter det ska jag hem till Petter, så får vi se vad som blir av helt enkelt. Klart man hoppas samtidigt känns det nytt och spännande!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0