When you get what you want, but not what you need ..

Igår när jag satt i bilen, från träningen fick jag Coldplays - Fix you på huvudet, från ingenstanns. Lovade mig själv att komma ihåg att spela den såfort jag kom till datorn. Den är så fin, mestbäst är inledningen .. Och när man hör att låten kommer igång. Musik är bra.

Har inte skrivit på någon dag. Så nur är det väl dax med en uppdate helt enkelt. I onsdags körde jag och älskling till Väla, hahaha ... Fyra mil körde vi runt utanför H-borg. När klockan var elva var vi framme, åt lunch på Ikea, sen gick vi in på väla. Fikade där inne som en paus i alla affärer. Älskling hittade en tjocktröja på halvapriset, med en fågel på bröstet. Själv hittade jag MEGA snygga jeans på bikboks rea. 200 kronor!! Och en t-shirt på Gina, också halva priset. Avslutade med korv på Ikea. Sen blev det hemfärd och på kvällen hade vi invigning av badrummet. Cider, vimmelfotograf och klippning av det röda bandet självklart!





Igår, torsdag, tränade jag ensam IW på morgonen (07.45!!!!). Eftersom det var längesedan jag körde så hård kondition, fick jag precis som hänt innan. Att det känns som om jag ska svimma, spy och dö på samma gång. Inte kul. Överlevde dock och på kvällen gymmade jag med Jonas och Mojje. Idag ska jag ringa lite olika samtal, bla. till Pauli, och sen till Studieförbundet vuxenskolan. Spännande.. Ska boka en föreläsning till mig och älskling! Sen ska jag fixa lite med jobb osv. Ikväll blir det mat och förfest hos Mia, som fyllde 20 i onsdags :D.


Smack !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0